måndag 15 september 2014

Posters från confident living

På senaste tiden har jag varit inne på att beställa hem posters från olika sajter. Finns hur mkt fint som helst. En del av mig tycker ju det är smart att köpa en del grejer så här i förväg. Så slipper allt komma på en gång sen. Samtidigt vet jag ju inte riktigt hur vi kommer att vilja ha det och vad som kommer passa. De tavlor vi haft tidigare kommer absolut inte att spikas upp igen. Möjligtvis en. Vi har iofs inte haft så många tavlor nu när jag tänker efter. Jag vet iaf att jag kommer vilja ha en tavelvägg någonstans, kanske i vardagsrummet. Dock vill jag ha lite mindre ramar i den och inga jättetavlor.

Här är några fina från confident living. Vissa till vardagsrum och andra till barnrum.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar