onsdag 17 september 2014

Kökstankar

Ganska länge har jag varit klar med hur jag vill att vårt kommande kök ska se ut. Kantliga luckor, vitt kakel med mörkgrå kakelfog. Vill helst ha en granit- eller marmorskiva men den drömmen har jag nog fått skuffa undan lite för jag tror det blir på tok för dyrt.

Nu på senare tid har jag börjat tveka lite. Det är som att jag har gått och blivit van med mitt än så länge obefintliga kök och hunnit tröttna lite. Jag vill ha något annorlunda men hela köklösningen behöver inte vara unik i sig. Kanske egentligen bara behöver satsa på snygga och smarta detaljer. Vi vill ju ha ett marockanskt klinkergolv vid köksdelen och det tillför ju lite.

Svårt att ta beslut om saker som ska vara så länge.





Inte för att vi kommer sitta med den här utsikten men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar